Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

Omlouvám se fanouškům za zásah redakce do nadpisu, má to být samozřejmě "DNES TY, TERRY....", ale před chvilkou jsem byl mailem upozorněn na opravu nadpisu, protože podle pravidel nejsou kapitálky v nadpisech povoleny...nicméně kdo ví něco o Smrťovi, ten si to přeloží;-)

0 0
možnosti
LK

je to chvíle a už mi chybí....Na začátku nebylo nic, jen obyčejná nekonečná plochost. Pak o ní Terry začal psát...co když se nekonečná plochost vrátí? Pište, ať se to nestane, budu číst a psát kousek od vás :-)

0 0
možnosti
PC

Jeďte, Terry, se Smrtěm na Truhlíkovi tam, kde si zatančíte se slečnou Zahořalou a čas už nebude znamenat nic... Sbohem.

1 0
možnosti
LN

..jjj..zaznamenal jsem...:-(..kéž mu jeho Zeměplocha bude lehká....

1 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 579x
Freelancer, webový administrátor, autor, příležitostný literární komentátor.

Rád se dostávám věcem na kloub a zajímá mne skoro všechno od astrofyziky po zebry.

Moje weby:

Naefar

Ogmios